در گفتگو با Ausgamers, او گفت که Ubisoft Montreal چنین ایده ی بسیار تازه ای را دوست داشت, اما از قرار دادن آن در یک بازی تمام مستقل مطمئن نبود.او گفت: نقل قول:
وقتی به موضوع نگاه کردیم دیدیم که در این دوره هیچ کس یک "اکشن-ادونچر سوم شخص دریانوردی" را انجام نداده است.بنابراین ما اینگونه بودیم که : این عالیست اما احتمالا ساختنش به عنوان یک بازی مستقل خیلی ریسکی است. گرچه, اکنون میبینیم که موفقیت آمیز بوده است(یعنی به خوبی جلب توجه کرده است) و آن را دست کم گرفتیم.اما به نظر میرسید که ریسک صحیح و هیجان انگیزی بود. |
نبردهای دریایی بازی موجی از علاقه و اشتیاق را در نمایشگاهها و نمایشهای مختلف جلب کرد و Hutchinson گفت که این امر تنها یک خلاقیت نیست, بلکه مشخصه ای است که مختص زمانیست که بازی در آن در جریان است.
نقل قول:
وقتیکه ما به تاریخ این دوره از امریکا نگاه کردیم, دریافتیم که کشتیهای بادبانی بسیار مهم بودند.اگر شما خارجی میبودید باید بوسیله ی آنها(کشتی ها) به امریکا میرفتید.تمامی کالاهی وارداتی از آن طریق به آنجا میرسیدند.
ناوگان فرانسوی بندرگاه Yorktown را مسدود کرده و جلوی واردات را گرفت.(در نتیجه) مانع این شد که بریتانیاییها به سربازان خود تدارکات برسانند که مستقیما منجر به محاصره ی آنها در جنگ انقلاب امریکا شد.بنابراین آن بخشی از تاریخ و انقلاب(امریکا) بود. و وقتیکه آن را فهمیدیم اینگونه فکر کردیم که : خب این واقع کاری است که میبایست انجام دهیم. |