کارگردان بازی Dark Souls،آقای Hidetaka Miyazaki به تازگی گفته است که درجه سختی بازی بسیاری از بازیکنان را از بازی کردن آن منصرف می کند و او به فکر یک easy mode برای بازی است.
Miyazaki از From Software در این باره به Metro توضیح می دهد که:
نقل قول:
من دوست دارم بازی هایم "راضی کننده" توصیف شوند نه "سخت".به عنوان یک حقیقت،من می خواهم به بازی کنان فرصتی دوباره برای سختی بازی بدهم.به هر حال باید بگویم که Dark Souls بازی سختی است و بسیاری از بازیکنان از بازی کردن آن خودداری می کنند. |
نقل قول:
این حقیقت واقعا برای من تلخ است.در واقع من دارم به این مسئله که یک درجه سختی دیگر تهیه کنم که همه بتوانند بازی را تمام کنند و یا برای دیگر بازی کنان پیام هایی ورای بازی ها سخت ما بفرستند،فکر می کنم. |
او ادامه داد:
نقل قول:
به هر حال،من فکر می کنم که بازی کنان تنها بازی های آسان را بازی نمی کنند.چیزی که آنها می خواهند،بازی های جالب و با ارزش است.پس،من فکر می کنم که حذف شدن استرس و دلهره ای که ارتباطی به این ارزش ها ندارد،طبیعی است. |
نقل قول:
من فکر می کنم دلیل افزایش تعداد بازی های آسان در این روزها این است که سختی بازی هایی که عرضه می شوند ربطی به عناصر جالب و با ارزش بازی ندارد. |
منبع